روز بلاگ روز بلاگ .

روز بلاگ

خريد سايت قوي رنك دار جهت سئو و لينك سازي PBN

يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در رتبه‌بندي نتايج گوگل تعداد و كيفيت لينك‌هاي ورودي به سايت است.

لينك سازي شبكه اي يا PBN مخفف عبارت Private Blog Network است كه بعدها با عنوان Private Backlink Network نيز شناخته شد. اگر به مفهوم همين عبارت نگاه كنيم در يك تعريف ساده مي‌توان گفت؛ PBN مجموعه‌اي از وبلاگ‌ها و سايت‌هايي است كه با هدف تقويت سايت اصلي و لينك سازي ايجاد شده‌اند.

تعدادي سايت با اين مشخصات و سوابق زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۳۲ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

رتبه گوگلي و رنكينگ سايت خود را بتركانيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۱۸ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

اگر مي خواهيد برندتان ثبت شود به اين موارد توجه كنيد

اگر مي خواهيد برندتان ثبت شود به اين موارد توجه كنيد

هيچ كس دوست ندارد كلي هزينه طراحي و انتخاب برند بكند اما نتواند برند مورد علاقه خود را ثبت كند. در واقع عدم ثبت برند اگر زمان و هزينه زيادي براي آماده سازي آن انجام نشده باشد خيلي نگران كننده نيست اما اين موضوع زماني ناراحت كننده است كه با صرف هزينه هاي زياد و حتي طي فرايند درخواست ثبت برند امكان ثبت برند نباشد و درخواست ثبت برند رد شود.

براي اينكه اين اتفاق نيافتد لازم بهتر است قبل از اقدام براي ثبت برند ابتدا به دنبال استعلام ثبت برند باشيد. اين كار در مجموعه ثبتي نوبل و يا از طريق روزنامه رسمي امكان پذير است.

با اين وجود توجه به معيارهايي هست كه درصد موفقيت ثبت برند را افزايش مي دهد. اين معيارها به شرح زير مي باشند:

-         مراقب باشيد كه برند مورد نظر شما كپي از برند هاي داخلي و يا خارجي ديگر نباشد. اگر برند شما كپي برداري شده باشد قطعا ثبت نمي شود.

-         حتي اگر برند شما تا حدود زيادي شبيه برند هاي ديگر داخلي و يا خارجي باشد نمي توانيد برند مورد نظر خود را ثبت كنيد. شباهت برند با برند هاي ديگر امكان ثبت آن را كاهش مي دهد و يا حتي در صورت ثبت برند ممكن است بعدا با اعتراض صاحب برند مشابه مواجه شويد و ثبت برند شما با مشكل مواجه شود.

-         اگر كارت بازرگاني نداريد در طراحي برند خود از علائم و حروف لاتين و خارجي استفاده نكنيد. اگر دوست داريد برند بين المللي داشته باشيد بهتر است از قبل براي اخذ كارت بازرگاني اقدام كنيد.

-         نمي توانيد برند خود را اگر قبلا ثبت شركت نكرده ايد به صورت حقوقي ثبت كنيد.

-         استفاده از واژه هاي عام و يا توصيف كننده در برند طراحي شده ممنوع است و نمي توانيد از اين موارد در طرح برند خود استفاده كنيد.

-         به ياد داشته باشيد كه برند ها نمي توانند در بر دارنده علائم، نشانه ها و يا نمادهاي كشورها و حكومت ها و يا ساختارهاي نظامي باشند. حتي اگر اين نمادها مربوط به علائم داخلي ايران باشند بدون مجوز حق استفاده از آنها را نداريد و در صورت استفاده ترديد نداشته باشيد كه رد برند شما قطعي است.

-         اگر برند شما وجه تمايز دهنده نداشته باشد يا منحصر به فرد و خاص نباشد و به خوبي نتواند كسب و كار، خدمات و محصولات شما را تمايز داده و معرفي كند امكان رد شدن درخواست ثبت برند زياد است.

-         در برخي از كشورها استفاده از صداها و بو و يا رنگ به عنوان برند ممكن است، اما در ايران اين امكان وجود ندارد و برند بايد مشخصه ظاهري و بصري داشته باشد.

-         هيچ گاه تلاش نكنيد كه برندي را براي ثبت معرفي كنيد كه با اصول شرعي، عرفي و احيانا قانوني ايران در تضاد باشد. در اولين نگاه اين نوع برند ها رد درخواست مي شوند.

-         اگر در منطقه جغرافيايي خاصي حضور نداريد نبايد از نماد آن منطقه جغرافيايي بهره بگيريد. اين كار باعث رد برند مي شود.

-         اگر از نمادي در برند خود استفاده مي كنيد مراقب باشيد كه اين نماد به درستي محصول شما را معرفي كرده باشد و گمراه كننده نباشد. مثلا اگر از نمايد گاو استفاده مي كنيد ولي محصول شما چرمي نيست، به عنوان نماد گمراه كننده برند تشخيص داده مي شود.

-         نهايتا اينكه براي ثبت برند بايد مراقب باشيد كه درخواست ثبت اين برند را قبلا كسي نداده باشد. حتي اگر اظهارنامه يك برند قبلا زودتر از شما توسط كس ديگري ارائه شده باشد درخواست ثبت برند شما رد مي شود.

اين موارد عمده ترين مواردي هستند كه مي توانند باعث رد درخواست برند شوند و با رعايت آنها مي توانيد شانس ثبت برند را افزايش دهيد. پيشنهاد مي كنيم قبل از درخواست براي ثبت برند از مشاوران مجموعه ثبتي نوبل در امور ثبت شركت و ثبت برند مشاوره حرفه اي دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۱:۳۵ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

چرا كسب و كارها نياز به برند دارند؟

چرا كسب و كارها نياز به برند دارند؟

يكي از اتفاقاتي كه امروزه بسيار مشهود است تلاش افراد و كسب و كارهاي مختلف در ثبت برند و معرفي برند با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي و بازاريابي مختلف است. در واقع بسياري از كسب و كارها بخصوص بعد از ثبت شركت به عنوان يكي از اولويت هاي حرفه اي خود، ثبت برند را دنبال مي كنند.

دلايل زيادي مي تواند منجر به ضرورت ثبت برند بشود. اولين و مهم ترين دليل براي ثبت علامت تجاري يا همان برند اين است كه برند به عنوان شناسنامه محصولات و يا خدمات يك كسب و كار قدرتي به كسب و كار مي دهد تا بتواند به واسطه آن محصولات و خدمات خود را از ديگر محصولات و خدمات متمايز كند. در اصل درج برند بر روي محصولات است كه باعث مي شود بين يك محصول مشابه با محصول ديگر امكان شناسايي وجود داشته باشد. كسب و كارها تلاش زيادي در افزايش كيفيت و مرغوبيت كالاها و خدمات خود مي كنند و مهم است كه كيفيت كار آنها مغلوب شباهت كسب و كار آنها با كسب و كارهاي مشابه بي كيفيت نشود. از اين رو بسيار اهميت دارد كه با استفاده از يك برند بتوانند محصولات و خدمات خود را متمايز نشان دهند.

ضمن اينكه اگر شركتي موفق شود محصولي را به خوبي در بازار با استفاده از برند معرفي كند، با استفاده از همان برند مي تواند محصولات ديگر خود را بدون اينكه نياز باشد همان ميزان سرمايه گذاري كند، به فروش برساند و در واقع مشتريان خود را براي خريد محصولات ديگر ترغيب كند.

الگوي مشتري وفادار نيز حاصل شناخت برند است. مشترياني كه برند شما را دوست داشته باشند و تشخيص دهند نه تنها هميشه محصولات شما را خريداري مي كنند بلكه به ديگران نيز اين محصولات را سفارش مي كنند.

با ثبت برند مي توان به يك دارايي ارزشمند نيز مجهز شد. برندها همانند ديگر دارايي ها به عنوان يك دارايي شناخته مي شوند. هر چه اين برند ها شناخته شده تر باشند قيمت و ارزش بيشتري دارند و قابليت انتقال يا فروش برند يا حتي اجاره برند نيز حاصل همين اهميت است. اگر برند به خوبي شناخته شود مي تواند ارزش هاي جانبي نيز براي كسب و كار به همراه داشته باشد به عنوان مثال مي تواند در استفاده شركت هاي صاحب برند مشهور از تسهيلات مالي و اعتباري نقش سازنده اي ايفا كند.

يكي ديگر از اصلي ترين دلايل در ثبت برند اين است كه با موفقيت برند امكان سو استفاده و سو برداشت از شهرت برند افزايش پيدا مي كند. از اين رو براي اينكه بتوان با شكايت از متخلفان جلوي اين كار را گرفت و حق و حقوق از دست رفته شركت را باز پس گرفت لازم است كه دارايي برند را از قبل مسجل كرده باشيد. اين كار تنها با ثبت برند امكان پذير است.

مزاياي ديگر ثبت برند را مي توان امكان موفقيت در بازار هاي بين المللي، حضور در نمايشگاه هاي داخلي و بين المللي، جذب و استخدام افراد و يا كاركنان مستعد تر و بسياري از عوامل ديگر را نام برد.

براي ثبت برند روي تخصص مجموعه ثبتي نوبل حساب كنيد. نوبل در خدمات ثبت شركت و ثبت برند از پيشروترين و حرفه اي تيرن مجموعه هاي ثبتي در ايران با ارائه تضامين معتبر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۲:۳۰ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

برند سازي

برند سازي

راز موفقيت بسياري از كسب و كارها حضور در بازارهاي رقابتي با بالاترين نرخ سود آوري است. اين امر نياز به داشتن قدرت رقابتي زياد دارد زيرا كم نيستند كسب و كارهايي كه در اين بازار درست در همان زمينه فعاليتي كه يك كسب و كار فعاليت مي كند، حضور قدرتمند دارند.

برند سازي موضوعي است كه به عنوان قدرتمند ترين ابزار در دست شركت ها و كسب و كار ها در اين راه شناخته شده است. برند باعث مي شود تا كسب و كارها به ابزاري مجهز شوند كه بتوانند با استفاده از آن محصولات و خدمات خود را بهتر به مشتريان معرفي كنند. برند در ذهن و انديشه مشتريان نفوذ پيدا مي كند و بهتر از نام و عنوان شركت ها تاثير گذار است.

امروزه ثبت برند يا ثبت علامت تجاري به منظور حفاظت از اين دارايي ارزشمند نيز در اولويت هر كسب و كاري قرار گرفته است. نگاهي به برند هاي موفق و سو استفاده هايي كه از اين برند ها مي شود دليل اصلي ثبت برند است اما تنها دليل ثبت برند نيست. با ثبت برند نه تنها كسب و كارها مي توانند از اين دارايي ارزشمند خود حفاظت كنند بلكه مي توانند مالكيت آن را به صورت قطع براي خود داشته باشند تا بتوانند بدون نگراني و دلواپسي از عدم تملك آن بر روي آن سرمايه گذاري كنند و با تبليغات و بازاريابي محصولات و خدمات خود با استفاده از برند بر ارزش برند نيز بيفزايند زيرا هر چه طول عمر يك برند بيشتر باشند به عنوان يك دارايي ارزش بيشتري خواهد داشت.

بنابراين اولين لازمه براي برند سازي در بازارهاي رقابتي امروز، ثبت برند يا همان علامت تجاري است. براي ثبت برند بايد در اداره مالكيت معنوي اقدام شود. اين اداره به عنوان يك ارگان دولتي تنها از برند هايي حمايت خواهد كرد كه قبلا ثبت شده باشند. حتي برند سازي در عرصه هاي بين المللي نيز با ثبت بين المللي برند در سازمان وايپو امكان پذير است.

برند ها شاخصه يا شناسه محصولات و خدمات هستند. آنها مي توانند به راحتي ذهن مشتريان را براي خريد انواع محصولات شركت ها اماده كنند و هر چه اذهان بيشتري برند را بشناسند و مشتريان بيشتري به اين برند توجه كنند روند برند سازي موفق تر بوده است.

براي ثبت برند يا ثبت علامت تجاري به راحتي مي شود از تخصص وكلا و شركت ها يا موسسات حرفه اي استفاده كرد. مجموعه نوبل يكي از برترين مجموعه هاي ثبتي در ايران است كه مي تواند نه تنها به ثبت برند داخلي بلكه براي ثبت بين المللي و جهاني برند نيز خدمات شايان توجه و حرفه اي به شما ارائه دهد. براي مشاوره رايگان در خصوص ثبت برند و ثبت شركت با ما در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۸:۲۳ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

 ثبت شركت تعاوني

 ثبت شركت تعاوني

شركت تعاوني شركتي است كه اشخاص حقيقي به‌ منظور بهبود اوضاع اقتصادي و اجتماعي خود و همچنين به منظور انجام اموري چون توليد و توزيع، طبق اهداف مندرج در قانون بخش تعاوني، تشكيل مي شود.

اهداف شركت تعاوني

·       فراهم كردن شرايط كارو اشتغال براي همه  .

·       فراهم آوردن وسايل مورد نياز براي اشتغال براي افرادي كه توانايي و مهارت كار را دارند ولي وسايل و امكانات مورد نياز را ندارند.

·       پيشگيري از تمركز ثروت در دست گروه‎‌هاي خاص جهت برقراري عدالت اجتماعي.

·       فراهم اوردن و در اختيار گذاشتن سرمايه و منابع به نيروي كار.

·       پيشگيري از تورم، احتكار، انحصار.

·       ايجاد و توسعه مشاركت و تعاون عمومي بين مردم

انواع شركت تعاوني:

·       توليد محصولات صنعتي و كشاورزي

·       توزيع و فروش محصولات

·        وام و اعتبار

·        ساختمان مسكن

·        مصرف

·        بيمه محصولات و حيوانات

·       كارخانجات و موسسات توليدي

 

 

 اما به طور كلي طبق قانون تعاون جمهوري اسلامي، شركتهاي تعاوني به دو گروه تقسيم  شده اند:

1.     تعاوني توليد: كه شامل تعاوني‌هاي مربوط به دارمداري، كشاورزي، پرورش و صيد ماهي و غيره مي‌باشند و همه اعضا بايد به‌ كار اشتغال داشته باشند.

2.     تعاوني توزيع: شركتهايي كه نياز توليديها و مصرف‌كنندگان را به منظور كاهش هزينه ها تامين مي كند.

تشكيل شركت تعاوني

مطابق اكثر شركتها، شركت تعاوني بايد داراي اساسنامه باشد. اساسنامه شركت تعاوني بايد شامل موارد زير باشد:

·       نام شركت با قيد كلمه تعاوني

·       هدف از تشكيل شركت

·       حوزه فعاليت شركت

·       مدت زمان فعاليت شركت

·       نشاني و مركز اصلي فعاليت شركت

·       ميزان سرمايه شركت

·       مقررات مربوط به اعضاي شركت

·       مقررات مالي شركت

·       مقررات مربوط به انحلال شركت

·       حداقل و حداكثر كاركنان شركت به سرمايه شركت

سرمايه شركت تعاوني

از لحاظ سرمايه شركت‌هاي تعاوني را مي‌توان به دو دسته زير تقسيم كرد :

·       شركت‌هايي كه همه سرمايه آنها توسط اعضا تامين مي‌شود.

·       شركت‌هايي كه حداقل 51 درصد از سرمايه به وسيله اعضا تامين مي شود و بقيه سرمايه مورد نياز توسط نهادهاي دولتي و عمومي به شركت اعطا مي‌شود.

حداقل سرمايه مورد نياز براي تشكيل و ثبت شركت تعاوني از نوع عام يكصد ميليون ريال مي‌باشد .

اركان اصلي شركتهاي تعاوني

شركتهاي تعاوني سه ركن  اساسي دارند:

·       مجمع عمومي

·       هيات مديره

·       بازرس

مقررات عمومي شركت‌هاي تعاوني :

·       حداقل يك سوم از سرمايه شركت بايد نقدا پرداخت شود.

·       هيات موسس بايد حداقل دو سوم سهام شركت را تعهد كند.

·       سهام اين نوع شركت غيرقابل تقسيم است و بايد نقدا پرداخت شود.

·       در مجمع عمومي هر عضو فقط يك راي دارد.

·       اداره شركت تعاوني برعهده هيات مديره‌ شركت است.

به ياد داشته باشيد امور ثبتي و حقوقي يك كار بسيار حساس و تخصصي است لذا پيشنهاد اكيد داريم براي تمامي امور مربوط به ثبت شركت و ثبت برند خود با كارشناسان خبره ثبت نوبل در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۱:۱۷ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

ثبت شركت سهامي خاص

ثبت شركت سهامي خاص

شركت سهامي خاص، به نوعي از شركتها اطلاق مي شود كه در آن سرمايه شركت به سهام تقسيم شده و مسئوليت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمي آن ها است.

شركت سهامي خاص، شركتي است كه بر اساس قرارداد ميان سه نفر و يا بيشتر تشكيل مي شود  كه اين افراد معمولاً از دوستان و آشنايان يكديگر هستند . در اين نوع شركت سرمايه به وسيله شركا شركت تامين مي شود و پذيره نويسي و مجمع عمومي موسس وجود ندارد. همچنين در همان ابتدا و براي تاسيس شركت بايد سي و پنج درصد از سرمايه مورد نياز شركت توسط اعضاء در حسابي كه در يكي از بانكها و مخصوص براي شركت، افتتاح شده است، واريز شود.

مشخصات بارز شركت هاي سهامي خاص :

·       حداقل سرمايه مورد نياز يك ميليون ريال است.

·       تعداد سهامداران حداقل بايد سه نفر باشد.

·       حداقل تعداد مديران مورد نياز سه نفر است.

·       مبلغ اسمي سهام در اين نوع شركت محدوديتي ندارد.

·       سهام شركت قابل عرضه در بورس نيست.

·       در اين نوع شركت، اوراق قرضه منتشر نمي شود.

·       انتقال سهام در شركت سهامي خاص ، مشروط به موافقت همه شركاء مي باشد.

چگونگ شركت سهامي خاص ثبت كنيم؟

براي ثبت شركت سهامي خاص، بايد اظهارنامه شركت كه تمام سرمايه مورد نياز و سهام شركت را تعهد مي كند به علاوه گواهي بانكي مبني بر پرداخت حداقل سي و پنج درصد از كل سهام شركت، به همراه ساير مدارك كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد به اداره ثبت شركت ها تحويل دهيد :

 

·       اساسنامه شركت كه بايد كليه سهامداران آنرا امضا كرده باشند.

·       صورتجلسه اولين مجمع عمومي شركت كه شامل مواردي چون:  رسيدگي به سهام  شركت ، انتخاب مديران و بازرسان شركت و اعلام قبولي سمت تعيين شده از طرف آنها و ذكر نام روزنامه كثيرالانتشاري كه قرار است هرگونه آگهي شركت در آن منتشر شود.

 

اركان اصلي شركت هاي سهامي خاص

شركت هاي سهامي خاص داراي اركان ذير مي باشند:

·       اساسنامه 

·       مجمع عمومي 

·       هيئت مديره

·       مدير عامل

·       بازرس يا بازرسان  

·       سهام

 

مدارك مورد نياز براي ثبت شركت سهامي خاص

·       اساسنامه شركت در دو نسخه

·       اظهارنامه شركت در دو نسخه

·       صورتجلسه مجمع عمومي موسسين در دو نسخه

·       صورتجلسه هيات مديره كه به امضاي مديران رسيده باشد در دو نسخه

·       مدارك شناسايي كليه سهامداران و بازرسين

·       ارائه گواهي پرداخت حداقل 35 % از سرمايه شركت در حساب بانكي كه مخصوص شركت افتتاح شده است.

·       ارائه اصل سند مالكيت در صورت وجود

·       ارائه مجوز در صورت لزوم

·       ارائه تقويم نامه كارشناس رسمي دادگستري در صورت لزوم

 

انحلال شركت هاي سهامي

 وقوع شرايط زير موجب انحلال شركت هاي سهامي خاص مي شود:

·       زماني كه شركت به هدف خود رسيده باشد يا اينكه دستيابي به هدف مورد نظر غير ممكن باشد.

·       زماني كه مدت زمان فعاليت شركت به اتمام رسيده باشد مگر اينكه دوباره تمديد شود.

·       در صورت ورشكستگي شركت

·       در صورت موافقت همه اعضاي شركت

·       در صورت حكم قطعي دادگاه

براي دريافت مشاوره رايگان در خصوص ثبت شركت و ثبت برند با كارشناسان حرفه اي ما در تماس باشيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۹:۳۰ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

ثبت شركت با مسئوليت محدود

ثبت شركت با مسئوليت محدود

ثبت شركت با مسئوليت محدود در واقع رايج ترين نوع ثبت شركت است و تقاضاي زيادي براي ثبت اين نوع شركت وجود دارد. دليل اين امر اين است كه شركت با مسئوليت محدود به راحتي ثبت مي شود يعني مراحل  اداري و قانوني نسبتا راحتي دارد و همچنين شرايط نگهداري از اين مدل شركت خيلي ساده است.

تعريف شركت با مسئوليت محدود

مطابق با ماده 94 قانون تجارت، شركت با مسئوليت محدود شركتي است كه بر اساس قرارداد ميان دو نفر يا بيشتر و براي انجام امور تجاري شكل مي گيرد. در اين مدل شركت، سرمايه شركت به قسمت هاي مساوي مانند سهام تقسيم نمي شود و در واقع هر كدام از اعضا به اندازه بودجه خود در شركت سهيم مي شوند و به همان ميزان در قبال ديون و تعهدات و بدهي هاي شركت مسئوليت دارند.

نكات مهم ثبت شركت با مسئوليت محدود

·        براي ثبت شركت با مسئوليت محدود حداقل دو نفر بايد حضور داشته باشند.

·        در اين نوع شركت ، سرمايه آورده هر يك از شركا با عنوان سهم الشركه مشخص مي شود.

·        هر كدام از شركاء به اندازه سرمايه اي كه آورده اند، در قبال ديون و قروض شركت مسئول هستند.

·        جابجايي و نقل و انتقال سهام در شركت با مسئوليت محدود ، طي صورتجلسه اي تنظيم و در سامانه ثبت شود.

·        براي ثبت اين مدل از شركتها بايد حداقل يك ميليون تومان سرمايه وجود داشته باشد.

·        حداقل 20 روز كاري زمان لازم است تا ثبت شركت انجام شود.

مدارك مورد نياز براي شركت با مسئوليت محدود

·        كپي مدارك شناسايي تمام شركاي شركت

·        مدارك تحصيلي هر كدام از شركا

·        كپي اساسنامه شركت در دو نسخه با امضاي تمام شركا

·        كپي تقاضانامه شركت در دو نسخه با امضاي تمام شركا

·        اخذ مجوز فعاليت از مراجع ذي صلاح

 

 

تقاضانامه ثبت شركت با مسئوليت محدود

اين تقاضانامه بايد به گونه اي باشد كه كارشناس اجرايي بتواند با استفاده از اطلاعات ان شركت مورد تقاضاي شما را ثبت كند.

اطلاعات داخل تقاضانامه شامل موارد زير است:

·        نام و نام خانوادگي و مشخصات كامل شركا

·        موضوع فعاليت شركت

·        آدرس دقيق محل فعاليت شركت

·        تعيين سهم شركا

·         تعيين سمت اعضاء

·         تعيين مدت زمان فعاليت شركت

·        تعيين دارندگان حق امضاء

·        و ...

كه همه اين اطلاعات بايد در فرم تقاضانه شركت ثبت شوند.

مراحل ثبت شركت با مسئوليت

1.     تهيه تمام مدارك مورد نياز.

2.      مراجعه به سامانه irsherkat.ssaa.ir و ثبت اطلاعات مورد نياز.

3.      انتخاب 5 نام براي شركت.

4.      بررسي مدارك و اطلاعات ارسالي و نام هاي پيشنهادي توسط كارشناس مربوطه

5.      در صورت وجود نقص در مدارك بايد انها را تكميل كنيد ولي در صورت تاييد مدارك، بايد اصل مدارك را به آدرس اعلام شده پست كنيد.

6.      در صورت تاييد مدارك، كارشناس اداره ثبت، دستور ثبت در دفتر شركت ها را صادر مي كند و بعد از ثبت شركت يك نسخه از تقاضانامه شركت كه توسط كارشناس حقوقي مهر و امضا شده به عنوان سند ثبت شركت به متقاضي تحويل داده مي شود.

7.      تا يك ماه پس از ثبت شركت فرصت داريد آگهي ثبت شركت را در روزنامه اي كثير الانتشار ثبت كنيد.

پيشنهاد مي كنيم قبل از درخواست براي هر گونه امور ثبتي از مشاوران مجموعه ثبتي نوبل در امور ثبت شركت و ثبت برند مشاوره حرفه اي دريافت كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۰:۰۳ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

نقش برند در كسب و كار

نقش برند در كسب و كار

برند از اصلي ترين فاكتورهاي رقابتي در دست كسب و كارهاي مختلف است كه به آنها كمك مي كند نسبت به رقبا عملكرد بهتري داشته باشند. اساس ايجاد برند داشتن نماد يا تصويري است كه با استفاده از آن بتوان محصولات، كالاها، خدمات و فعاليت هاي يك كسب و كار را نسبت به كسب و كار ديگر تمايز بخشيد. نبود برند باعث مي شد كه طيف وسيعي از محصولات مشابه در بازار قابل تمايز و يا شناسايي نباشند و اين اصل مهمي است كه باعث مي شود چيزي به عنوان وفاداري در بين مشتريان به وجود بيايد.

مشتريان با شناسايي برند يا همان علامت تجاري محصولات يك توليد كننده را مي شناسند و حتي بدون اينكه نياز باشد نام كسب و كار و يا شركت را بدانند هر بار با ديدن اين تصوير به راحتي مي توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و شناسايي كنند. وجود اين برند و قابليت شناسايي آن است كه اين فرصت را به مشتريان مي دهد تا محصولات و خدمات مورد تاييد خود را به دوستان و ساير افرادي ديگر معرفي كنند.

بنابراين وجود يك برند معتبر و شناخته شده براي كسب و كارها اهميت زيادي دارد. مزيت رقابتي اصلي بسياري از كسب و كار ها همين برند است. به همين دليل است كه بسياري از كسب و كارهاي نوپا براي موفقيت در تجارت خود اقدام به خريد برند هاي شناخته شده و يا اجاره كردن برند مي كنند.

اما برند تنها وسيله تمايز محصولات شركت ها و يا افراد مختلف نيست. برند مي تواند يك ارزش افزوده براي شركت ها تلقي شود. شركت هايي كه برندهاي مختلف و محبوب دارند در بين جامعه و حتي دولت جايگاه بهتري دارند. براي همين هدف است كه بسياري از شركت ها برند سازي را از اقدامات اوليه خود مي دانند. برند سازي موضوعي است كه با ثبت برند آغاز مي شود و به دنبال آن با صرف هزينه هاي مالي و زماني زياد با استفاده از ابزارهايي به نام تبليغات، بازاريابي، شبك سازي، اشتراك و غيره به ثمر مي رسد. در مركز همه اين فعاليت ها وجود يك برند اهميت زيادي دارد، برندي ك هقبلا ثبت شده باشد و مالكيت آن متعلق به سازمان باشد.

در واقع اصل ثبت برند براي تصاحب و مالكيت در آن است. برند يك دارايي است كه رد صورت شناخته شدن توسط جامعه مي تواند تاثيرات مثبت زيادي در روند رو به رشد شركت داشته باشد. مثلا شركتي كه يك ماده غذايي خحاص را توليد مي كند، زماني كه صاحب يك برند موفق باشد مي تواند ساير محصولات ديگر خود را نيز بواسطه اين برند و شناختي كه مشتريان و جامعه نسبت به آن دارند به فروش برساند و هر روز بر طيف محصولات خود بيفزاد.

ثبت برند مانعي است در مسير افراد سود جو كه تلاش مي كنند بدون داشتن برنامه اي هدفمند از موفقيت ديگر شركت ها استفاده كنند و با جعل و كپي برداري از برند ديگران محصولات و خدمات بي كيفيت خود را به فروش برسانند. با ثبت برند در صورتيكه فرد يا سازماني اقدام به استفاده بدون مجوز از برند بكند مي توان به راحتي با استفاده از مراجع قضايي موضوع را دنبال كرد و خسارت هاي به وجود آمده را جبران كرد.

براي ثبت برند خود ثبل از اقدام براي بازاريابي و تبليغات و صرف هزينه هاي مالي و حتي زماني زياد اقدام كنيد زيرا در صورتي كه به هر دليل نشود برند را ثبت كرد، ممكن است تمام هزينه هاي شما هدر برود. پيشنهاد ما به شما براي ثبت برند موفق مجموعه ثبتي نوبل است. با نوبل در كمترين زمان برند خود را ثبت كنيد و بعدا به دنبال برند سازي باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۰۱ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)

نقش برند در كسب و كار

نقش برند در كسب و كار

برند از اصلي ترين فاكتورهاي رقابتي در دست كسب و كارهاي مختلف است كه به آنها كمك مي كند نسبت به رقبا عملكرد بهتري داشته باشند. اساس ايجاد برند داشتن نماد يا تصويري است كه با استفاده از آن بتوان محصولات، كالاها، خدمات و فعاليت هاي يك كسب و كار را نسبت به كسب و كار ديگر تمايز بخشيد. نبود برند باعث مي شد كه طيف وسيعي از محصولات مشابه در بازار قابل تمايز و يا شناسايي نباشند و اين اصل مهمي است كه باعث مي شود چيزي به عنوان وفاداري در بين مشتريان به وجود بيايد.

مشتريان با شناسايي برند يا همان علامت تجاري محصولات يك توليد كننده را مي شناسند و حتي بدون اينكه نياز باشد نام كسب و كار و يا شركت را بدانند هر بار با ديدن اين تصوير به راحتي مي توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و شناسايي كنند. وجود اين برند و قابليت شناسايي آن است كه اين فرصت را به مشتريان مي دهد تا محصولات و خدمات مورد تاييد خود را به دوستان و ساير افرادي ديگر معرفي كنند.

بنابراين وجود يك برند معتبر و شناخته شده براي كسب و كارها اهميت زيادي دارد. مزيت رقابتي اصلي بسياري از كسب و كار ها همين برند است. به همين دليل است كه بسياري از كسب و كارهاي نوپا براي موفقيت در تجارت خود اقدام به خريد برند هاي شناخته شده و يا اجاره كردن برند مي كنند.

اما برند تنها وسيله تمايز محصولات شركت ها و يا افراد مختلف نيست. برند مي تواند يك ارزش افزوده براي شركت ها تلقي شود. شركت هايي كه برندهاي مختلف و محبوب دارند در بين جامعه و حتي دولت جايگاه بهتري دارند. براي همين هدف است كه بسياري از شركت ها برند سازي را از اقدامات اوليه خود مي دانند. برند سازي موضوعي است كه با ثبت برند آغاز مي شود و به دنبال آن با صرف هزينه هاي مالي و زماني زياد با استفاده از ابزارهايي به نام تبليغات، بازاريابي، شبك سازي، اشتراك و غيره به ثمر مي رسد. در مركز همه اين فعاليت ها وجود يك برند اهميت زيادي دارد، برندي ك هقبلا ثبت شده باشد و مالكيت آن متعلق به سازمان باشد.

در واقع اصل ثبت برند براي تصاحب و مالكيت در آن است. برند يك دارايي است كه رد صورت شناخته شدن توسط جامعه مي تواند تاثيرات مثبت زيادي در روند رو به رشد شركت داشته باشد. مثلا شركتي كه يك ماده غذايي خحاص را توليد مي كند، زماني كه صاحب يك برند موفق باشد مي تواند ساير محصولات ديگر خود را نيز بواسطه اين برند و شناختي كه مشتريان و جامعه نسبت به آن دارند به فروش برساند و هر روز بر طيف محصولات خود بيفزاد.

ثبت برند مانعي است در مسير افراد سود جو كه تلاش مي كنند بدون داشتن برنامه اي هدفمند از موفقيت ديگر شركت ها استفاده كنند و با جعل و كپي برداري از برند ديگران محصولات و خدمات بي كيفيت خود را به فروش برسانند. با ثبت برند در صورتيكه فرد يا سازماني اقدام به استفاده بدون مجوز از برند بكند مي توان به راحتي با استفاده از مراجع قضايي موضوع را دنبال كرد و خسارت هاي به وجود آمده را جبران كرد.

براي ثبت برند خود ثبل از اقدام براي بازاريابي و تبليغات و صرف هزينه هاي مالي و حتي زماني زياد اقدام كنيد زيرا در صورتي كه به هر دليل نشود برند را ثبت كرد، ممكن است تمام هزينه هاي شما هدر برود. پيشنهاد ما به شما براي ثبت برند موفق مجموعه ثبتي نوبل است. با نوبل در كمترين زمان برند خود را ثبت كنيد و بعدا به دنبال برند سازي باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۰۰ توسط:روز بلاگ موضوع: نظرات (0)